28 Şubat 2012 Salı

Vazgeçtim..


Vazgeçtim..
Vazgeçemediklerimden
Başıma gelmesinden korktuklarımdan
Tüm keşkelerimden
Tüm eksiklerimden ve tüm fazlalarımdan
Fazla düzgün taraflarımdan
Sevdiğim tüm arızalarımdan
Fazla emek verdiklerimden
Hatta hiç vermediklerimden
Tüm iddialarımdan
Dibini bildiklerimden
Yüzünü bile görmediklerimden vazgeçtim...
Vazgeçtim...
Verilmeyen sevgiyi almaya çalışmaktan
Yeterince iyi olursam sever beni umudundan
Bedeli ödenmiş tüm bulduklarımdan
Ücretini ödemeden alamadığım tüm sevgilerden
Aramaktan korktuklarımdan
Bilmek istemediğim tüm bildiklerimden
Görmek istemediğim tüm gördüklerimden
Kendimi kandırdığım tüm yalanlarımdan
Gözümün önüne konduğu halde bakmadıklarımdan
Yıkmaya çalıştıkça önüme dikilen tüm duvarlarımdan
Vazgeçtim...
 
Vazgeçtim...
Yıllarca istediklerimden
Beklediklerimden
Kapısını defalarca çaldıklarımdan
Peşi sıra gittiklerimden
Gözlerimi sıkıca kapatıp
Gerçek olduğuna inanamadığım tüm yalanlarımdan
Sevmediğim tüm doğrularımdan
Vazgeçtim...
Ama
Bir sen vazgeçmedin benden
Bir sen bekledin beni
Bir sen dinledin
Hiç ümidi kesmedin benden
Her zaman içinsesimi duyurabildiğim kapım oldun
Tanıdık bir ses oldun yüreğimde
Hiç bırakmadın beni bilmediğim yerlerde
Yönümü hep seninle buldum
Ben her vazgeçtiğimde
Sen daha sıkıca tuttun elimden
Daha çok sevdin sanki
Daha çok hissettirdin sevgini
Teselli ettin beni
Ne ile teselli olacağımı Senden daha iyi bilen var mıdır ?
Ey vazgeçtiğim her şeyden yeni umutlar Yaratan !
Ey kapanan her kapının anahtarını yanında saklayan !
İyi ki yarattın beni
İyi ki sevdinVe iyi ki vazgeçmedin benden....
BANU YAŞAR
 


8 yorum:

  1. Buroç bunu çok beğendi, iyi geceler
    :)

    YanıtlaSil
  2. Yüreğine emeğine sağlık her zaman gittiğimiz kapı başımız sıkıştığı an onu adını zikrederiz sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  3. Ben de buroca teşekkür ettim..Banu Yaşar'ın yüreğine kalemine sağlık.. Çok etkileyici bir şiiri..Gününüz aydın ve huzurlu geçsin inşaalalh, arkadaşım..

    YanıtlaSil
  4. Sağolun Sayan Hanım.. İyi ki, gideceğimiz O kapıyı biliyoruz.. İyi ki bize bildiriyor. Ya nereye gideceğimizi bilemeseydik nice olurdu halimiz.. Rabbim bizlere O kapıyı kapatmasın sonsuza kadar.. Sevgi selamlarımı iletiyorum. Mutlu, huzurlu,sevinç içinde olun her daim..

    YanıtlaSil
  5. Ey vazgeçtiğim her şeyden yeni umutlar Yaratan !
    Ey kapanan her kapının anahtarını yanında saklayan !
    İyi ki yarattın beni
    İyi ki sevdinVe iyi ki vazgeçmedin benden....Çok beğendim çok... eline emeğine sağlık sevgili yaren..sevgilerimi bırakıyorum o güzel sayfana arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. Naliyacığım, teşekkürler canım.. Rabbim razı olsun.. Benim de etkilendiğim bir şiir.sevgi ve selamlar canım..

    YanıtlaSil
  7. çok güzel paylaşım için teşekkürler ,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ben teşekkür ediyorum, siyahkuğucuğum sayfama misafir olduğun için.. sevgiler, esenlikler.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...