21 Şubat 2012 Salı

UMUTLU OL! AĞLAMA CAN!

 
Umutlu ol! Ağlama can!
Gün gelir bir sabah taze ve genç doğulur.
Yamalı düşler eşsiz tablolara döner.
Hayata nokta yerine virgül koyulur.
Yürekte yara bırakan ateşler söner.
Umutlu ol! Ağlama can!
Karanlığın rahmine; aydınlık bulaşır.
Yokuşlar düzleşir, uzaklar yakın olur.
Hüznün saçında şefkatli bir el dolaşır.
İpi çekilmiş hayat elbette kurtulur.
Umutlu ol! Ağlama can!
Günü geçmiş hayaller; açar, çiçeklenir.
Yoklar var olur, gökte kanatsız uçulur.
Hayatın solgun tonları bir bir renklenir.
Mutluluk aranmaz… O gelir seni bulur.
Umutlu ol! Ağlama can!
Hep böyle mi gider? Dertlerde bir gün solar.
Ot bitmeyen yüreklerde güller açılır.
Seninde yüreğin bir gün sevinçle dolar.
Sığınmazsız gecelere nurlar saçılır.
MEHMET ORHAN DURDU

4 yorum:

  1. "Karanlığın rahmine; aydınlık bulaşır.
    Yokuşlar düzleşir, uzaklar yakın olur.
    Hüznün saçında şefkatli bir el dolaşır.
    İpi çekilmiş hayat elbette kurtulur.
    Umutlu ol! Ağlama can!" Buroç bunu beğendi

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Buroç arkadaşım..

    YanıtlaSil
  3. Dün bu şiiri telefondan okudum yorum yazamadım...Umut katıksız yenen ekmek gibi umut bir nefes ıssızlıkta içten bir ses gibi...
    Sağ ol can dostum çok ama çok mutlu oldum bu şiiri okuyunca...Hüznüm tebessüm oldu bir anda...

    YanıtlaSil
  4. Blog dostluğu da böyle bir şey.. Hiç görmediğiniz birini birilerini paylaşımlarınızla üzüntüsünü sevince, hüznünü tebessüme çevirebiliyorsunuz..:) Çok sevindim Muammer Bey..Dostça ve hoşça kalın..

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...