6 Şubat 2012 Pazartesi

Ihlamurlar Ancak Düşlerde Açar..



Ne dilde dolaşan umut türküsü

Ne de yeşillenen bir nevbahar var
Kurumuş tüm güller uçmuş tütsüsü
Vakit geçti üstad mevsim sonbahar
__Ihlamurlar ancak düşlerde açar



Kavle sadâkate uyan mı varki

Bîtab düşmüş ruhlar bir ölü sanki
Zamanın hükmü yok takvimler eski
Affet bizi üstad insanlık nâçar
__Ihlamurlar ancak düşlerde açar


Bozuldu tılsımlar şafak sökmeden

Dağlar üstündeki karı dökmeden
Henüz yokluğuna boyun bükmeden
Nedense hep insan sevgiden kaçar
__Ihlamurlar ancak düşlerde açar


Ezgiler arabesk, notalar deli

Değmiyor dostluğa anka''nın eli
Daha sevinmeden tattık melali
Kırılmış ümitler, yürekler bîçar
__Ihlamurlar ancak düşlerde açar


Gönüller nasipsiz aşk behreminde

Bülbüle düşen âh, gül hareminde
Sevda ülkesinin tek ireminde
Ne oldu ki üstad baykuşlar uçar
__Ihlamurlar ancak düşlerde açar


Dikiş tutmaz artık sökülen yara

Geciken vuslatlar geçmiyor hora
Ha burda ha orda düşmüşüz nâra
Gerçek aşklar üstad ukbaya dûçar
__Ihlamurlar ancak orada açar

....
Elif  Beyza Yiğit

4 yorum:

  1. Elif Beyza Yiğit..ilk kez duyuyorum ismini ama çok beğendim şiirini, eski şairlerin tadında eline sağlık onun da, senin de yarenciğim..

    YanıtlaSil
  2. Şairimiz kalemine ve yüreğine sağlık. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim sağolun, Yusuf Bey..

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...