17 Şubat 2012 Cuma

Ne Güzeldir Birine İyi ki Varsın Diyebilmek..

Ne güzeldir birine ' İyi ki Varsın' Diyebilmek..
Bu ' biri' hayatınızdaki o boşlukta iyilerin derinliğini bırakmıştır.Bıraktığı derinlik de,
devamında iyi damlalarını ardından getirmek de gecikmeyecek ve 'İyikiler' denizini oluşturacaktır.
Bu deniz berraktır.Ayaklara batacak çakıldan ıraktır. Ne kadar derine giderseniz gidin denizin dibi
aynı mavilikte olacaktır.
Bu deniz sukundur.Sizi fırtınalarında savurmaz. Başka denizlerdeki fırtınaların önceden habercisidir.
Onu izlerken dalıp gidersiniz hayallere, ama şu anki gerçeklerle..
Bu deniz Filizdir.Yeşilinin taze kokusu,yeni doğuşların müjdesidir. Emekle beslenir,meyveleri
çeşit çeşit renk renkdir.
Bu deniz paylaşımdır. Lokman ağzındayken, kursağı boş olanları düşünmektir. 'Ne fark eder ki' deyip geçmemektir.Binlerce deniz yıldızı sahile vurduğunda,'hangi birini okyanusa geri göndereceğiz' dememektir. Bir tanesi için bile çok şey fark ettiğini bilmektir..

Bu deniz ' Sevgi' dir.. Her harfinin hakkını vererek söylemek,değerini bilerek yaşamaktır.
Sözde değil Özde Sevmektir...
Bu gün kaç kişiye ' İyi ki Varsın ' dediniz..
Hayatlarımıza zaman eklenirken,Zamanlarımıza hayat eklemeyi unutmayalım...
(alıntı)

4 yorum:

  1. sevgili yaren iyiki varsın iyiki seni tanıdım .blogcu bizleri ayırmaya kalksa bile bizim yüreğimiz okadar saf ve temiz ki rabbim bir yerlerde bizleri karşılaştırdı birbirimizde faydalanıyoruz . çok şükür rabbime ...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim sen de iyiki varsın.. Ben de senin dostluğundan çok memnunum.. Senin de dediğin gibi gerçek dostlar ne tür engel olursa olsun mutlaka buluşurlar.. Sen gelmediğin dönemlerde merak etmiştim. Seni görünce ne kadar sevindim anlatamam..Evet rabbimize çok şükür.. sevgilerimi gönderiyorum..İyi geceler diliyorum. A.E.O

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz. Bloğunuzu severek izliyorum. Emeklerinize sağlık. İyi ki varsınız Hanife Hanım. Saygılar. Rabb'ime emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ediyorum Yusuf Bey sağolun..Sizler de iyiki varsınız, iyiki sizleri tanıdım.Blogcunun onca olumsuzluklarına rağmen biz dostlar bırakamdık, sahip çıktık.. Gerçek dostluk bu olsa gerek.. Sizde Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...