20 Şubat 2012 Pazartesi

Mevlana'dan İnciler

Konuşsam dilim yanar,sussam kalbim.
Önce duruyorum.Sonra susuyorum.İçimden çıkan
lafların etrafı ,yangın yerine çevireceğini
düşününce kilit vuruyorum dilime.Sonra Yan
diyorum içime.Sadece sen yan..Ve Dayan diyorum
gönlüme.. Herkes mutlu olsun.Sen dayan..!
AşK” dedigin ya Allah’tan gelmeli…
ya Allah için olmalı…
Ya da Allah’a ulaştırmalı;yoksa yerle bir olmalı…..
Yangın yerine bak! Ateşten, külden, kordan ne var elinde! Pervane değilsen yaklaşma sakın ateşe!
Can’ı teslime hazır değilsen “ben Aşkım” deme kimseye. Aşk gelmesin seninle dile. İncinmesin ne gül ne de diken seninle!
Ayağıma diken batacak diyorsan düşme çöle. Talipsen kara bahta, kör talihe,
Dinle!Ve semaya dursun yürekler aşkın önünde…..
HZ. MEVLANA

1 yorum:

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...