17 Şubat 2012 Cuma

Gözyaşım..

  Ne müthiş duygusun sen...renk renk akıveriyorsun gözlerimden...
Hüzünlerimle, sevinçlerimle, umutlarımla, çaresizliğimle koşuyorsun peşimden...
Adını bulamıyorum sen söyleyi ver ''Gözyaşım'' kimsin sen?
Hayata açar açmaz gözlerimi seninle tanıştım taa ki anne kucağına verilene denk...
Nedir anne kokusun da ki sır ki dindiriverdi damlalarını...
Bu bir ilahi mucize Bu bir ilahi mesaj mı bana?
Çocukken ne çok sıgınırdım ne çok saklanırdım arkana...
En mutlu günlerimde de benimlesin...
Şükre dogru yol alırız birlikte
Dönüşüverir damlaların Yaradana teşekkür'e...
Hüzün demlerinde öyle dokunaklı akarsın ki
Dualar eşlik eder sana...
Götürürsün benliğimi alemlerden öteye...
''Gözyaşım'' sen bitanemsin
Beni Rabbime yaklaştıran en güzel vesilesin
''Gözyaşım'' hadi başla durma!!!
ıpıl ıpıl akmaya....
alıntı
 

9 yorum:

  1. iyi geceler sevgili yarenciğim güzel dileklerin için teşekkür ederim canım aynı dilekleri bende sana getirdim.ne güzel konular paylaşmışsın hayranlıkla okudum saol arkadaşım yüreğine sağlık. sevgilerimi bırakıyorum size ve ailenize

    YanıtlaSil
  2. "Gözyaşım" sen bitanemsin
    Beni Rabbime yaklaştıran en güzel vesilesin. Şiir güzel,final harika. Şairin kalemine,sizin de paylaştığınız için emeklerinize sağlık Hanife Hanım. İyi geceler. Sevgiyle kal. U/mutlu kal.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ediyorum naliyacığım..Güzel temiz saf duygularını paylaştığın için..sevgiyle kal canım ..iyi geceler

    YanıtlaSil
  4. ağlamak güzeldir, insanı rahatlatır, bu dünyaya dediğin gibi gelirken ağlıyoruz demek ki, gelmek istemiyoruz bir sebebi var, ben kesin çok ağlamışımdır:)))ağlamak güzeldir dedim ama hayat seni ağlatmasın...

    YanıtlaSil
  5. kelime doğrulamayı kaldırmışsın çok iyi olmuş, sana zahmet verdim, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Adını bulamıyorum sen söyleyi ver Gözyaşım kimsin sen yüreğine emeğine sağlık arkadaşım hayranlıkla okudum hüzünlendim duygulandım sevgiler selamlar canım

    YanıtlaSil
  7. Yusuf Bey, değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum..Sizde hoşçakalın, dostça kalın..

    YanıtlaSil
  8. Evet Müjdeciğim, ağalamak güzeldir.Şu koca dünyada herşeye rağmen var olmak demek..ben de severim ağalamayı ve çok kolay ağlayanlardanım..:)) Teşekkür ederim duygularını paylaştığın için.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Sayan hanım çok teşekkür ediyorum, değerli duygu ve düşüncelerinizi paylaştığınız için.. Sizi hüzünlendirdimse kusuruma bakmayın.. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum..Hoş ve dost kalın..

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...