18 Mart 2012 Pazar

Ahde Vefa...


Dün Canım olan Yarın Düşmanım olmaz benim 

Yaşananların hatırı hep saklı kalır. 
Hatırları hep sorulur selamları hep alınır… 
Sildiklerim vardır bir de, 
onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır. 
Adları anılmaz hatırları sorulmaz. 
Sadece beddualarımdır. 
Vicdanla birlikte Şeref ararım ben sevdiklerimde. 
Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim 
Zaman gelir şerefsizleri de severim 
Her yerde gözüm kulağım vardır benim 
“Eksik söylemek yalan söylemek değildir” mantığındaki “Çok Dürüstler”? 
Beni değil kendilerini kandırırlar yalnızca. 
Bilmezden gelişimaptala yatışım Kaybetme korkumdan değil 
"Karşımdakinin yalan söyleme potansiyeline olan merakımdandır!!!..." 
İnkar olmaz benim hayatımda, Yaşananı “yaşanmamış” saymam 
Sayanları da SAYMAM, kelimelere sığmaz Sayfalar sürer beni anlatmak 
Ama ne kadar anlatılırsa anlatılsın 
Yaşayan bilir beni yaşamayan anlamaz 
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz 
Büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz...
alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...