9 Ekim 2016 Pazar

Vazgeçtim

Vazgeçtim..
Vazgeçemediklerimden 
Başıma gelmesinden korktuklarımdan 
Tüm keşkelerimden 
Tüm eksiklerimden ve tüm fazlalarımdan .....
Fazla düzgün taraflarımdan 
Sevdiğim tüm arızalarımdan 
Fazla emek verdiklerimden 
Hatta hiç vermediklerimden 
Tüm iddialarımdan 
Dibini bildiklerimden 
Yüzünü bile görmediklerimden vazgeçtim...
Vazgeçtim...
Verilmeyen sevgiyi almaya çalışmaktan 
Yeterince iyi olursam sever beni umudundan 
Bedeli ödenmiş tüm bulduklarımdan
Ücretini ödemeden alamadığım tüm sevgilerden 
Aramaktan korktuklarımdan 
Bilmek istemediğim tüm bildiklerimden 
Görmek istemediğim tüm gördüklerimden 
Kendimi kandırdığım tüm yalanlarımdan 
Gözümün önüne konduğu halde bakmadıklarımdan 
Yıkmaya çalıştıkça önüme dikilen tüm duvarlarımdan 
Vazgeçtim...
Vazgeçtim...
Yıllarca istediklerimden,
Beklediklerimden,
Kapısını defalarca çaldıklarımdan,
Peşi sıra gittiklerimden,
Gözlerimi sıkıca kapatıp,
Gerçek olduğuna inanamadığım tüm yalanlarımdan,
Sevmediğim tüm doğrularımdan,
Vazgeçtim...
Ama
Bir sen vazgeçmedin benden,
Bir sen bekledin beni.
Bir sen dinledin.
Hiç ümidi kesmedin benden.
Her zaman için sesimi duyurabildiğim kapım oldun.
Tanıdık bir ses oldun yüreğimde,
Hiç bırakmadın beni bilmediğim yerlerde.
Yönümü hep seninle buldum.
Ben her vazgeçtiğimde,
Sen daha sıkıca tuttun elimden,
Daha çok sevdin sanki 
Daha çok hissettirdin sevgini 
Teselli ettin beni.
Ne ile teselli olacağımı Senden daha iyi bilen var mıdır ?
Ey vazgeçtiğim her şeyden yeni umutlar Yaratan !
Ey kapanan her kapının anahtarını yanında saklayan !
İyi ki yarattın beni 
İyi ki sevdin
Ve iyi ki vazgeçmedin benden.... 
alıntı

6 yorum:

  1. Ne güzel bitiş... Çok sevdim olumlu yaklaşımla bitişini. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, teşekkür ederim. Bu eski paylaşımlarından. Ya ülkemizin durumu bizi öyle kötü etkiliyor ki, içimizde umuda yönelik hiç bir şey kalmıyor. Biraz kendimizi hayata motive edecek paylaşımlar yapmayı istedim.

    Sevgiyle, mutlu kal.

    YanıtlaSil
  3. Tam da Yıldız Tilbe'nin Vazgeçtim Şarkısını dinliyordum.. Öyle bir tevafuk oldu ki..

    YanıtlaSil
  4. nursalkımı güzel bir tesadüf olmuş. Eski paylaşımlarıma bakıyordum. 2012 de paylaştığım bu yazı beni rahatlattı. Tekrar paylaşmak istedim.

    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. Vazgeçmek zordur. Ama gerektiğinde insanın iradesini kullanarak alışkanlıklarından, sevgiyi hak etmeyenlerden, vazgeçilmesi gerekenlerden vazgeçebilmesi ne güzeldir.
    Selam-sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Alışkanlıkları terk etmek kolay olmasa da insanın kendinden vazgeçmesi ve sevgiyi hak etmeyenden vazgeçmesi güzeldir. Acıtsa da... Sayfama geldiğiniz ve değerli düşüncelerinizi paylaştığınız için...

    Sevgi ve selamlarla
    sağlık ve esenlikler.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...