23 Eylül 2014 Salı

Sade Ve Derin Kitap Tanıtımı...


 Kendine özgü üslubu, Sade ve Derin bir  hayat felsefesi ile  kendini sevdirmiş değerli blog arkadaşım Deep Tonenun; İkinci Adam  Yayınları Kasım 2013 baskısı,  sanırım Ocak 2014 te yayınlanan kitabını aldım okudum. Ancak o dönemlerde özel nedenlerden dolayı bloğuma sık giremediğim için, kendisine kitabını aldığımı okuyunca düşüncemi paylaşacağımı söylememe rağmen, özür dileyerek söz konusu özel nedenlerden dolayı paylaşamadım. Ancak geç de olsa hem sözümü yerine getirmek  ve hem de aradan geçen zaman zarfında  unutmuş olan, alamamış okuyamamış olanlar için  paylaşmak istiyorum. Sevgili Deep bloğunda paylaştığı deneme, sanat, aşk, yaşam, gelişim, tarih ve en önemlisi de "İnsanı" anlatan tanımlayan kategorilerden oluşan yazılarını bir kitapta toplayarak okuyucuya sunmuştur. Gelecekteki başarısına ilk adım olarak gördüğüm bu eserinin hayırlı olmasını ve başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.


Kitap 8 kategoriden oluşmuş; Sanat, Aşk, İnsan, Yaşam, Gelişim,Mevsimler, Tarih ve Denemeler. Sonra bu kategorilere giren yazılarını detaylı olarak paylaşmış. Altını çizdiğim bölümlerden bir kuple paylaşmak istiyorum. "Sanat paranın, çıkarın egonun en büyük düşmanıdır..." "Aşk ve sanat, dünyanın kötülüklerine karşı en güçlü iki kalkan." ..." Biz ruh bütünlüğü için uğraşırken de bir bakmışız hayata dokunamıyoruz, dokunmadan yaşıyoruz hayat. Hayatta bize dokunmuyor o zaman." ..."İlgi ile bilgi, merak ile yetenek çok farklı kavramlar. Ve tarihçinin de müzisyenin de iyisi samimi olanı"...
Benden bu kadar sanırım bir hayli merak uyandırdım... Keyifle okunacak bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
                                                                 
Kitabın Arka Kapağı: 

Keyifli okumalar...

NOT: Daha önce kitap tanıtımı yapmadım. Bir kusurum olmuşsa affola...

Muhabbetle,
Hanife MERT

16 yorum:

  1. oleeeeeeeey güzel anlatmışsın kiii :)

    YanıtlaSil
  2. Gayet çok güzel kitap tanıtımı olmuş.Elinize sağlık.Deep Tonenin blog yazılarından oluşan bir kitap hazırlaması,çok akıllıca bir deneyim.Tebrik ederim onu.Anladıoğım kadarı ile sevgi,siyaset,tarih,aşk ve muhabbet gibi karışık denemeleri katmış kitablarına.Çok renkli olmuş.Sade aşk ve sevgi romanları yazan yazarlardan ayrılmış.Umarım başarılı olur..

    YanıtlaSil
  3. Yazan güzel yazınca, anlatana pek fazla iş düşmüyor. Canım tekrar tebrik ediyorum, kitabının yolu açık olsun... Daha daha başarılı kitaplara imza atmanı diliyorum...

    Yolun bahtın açık olsun.

    YanıtlaSil
  4. Evet Ertuğrul bey ben de sizinle aynı düşüncedeyim. Kitap değişik ve güzel olmuş. Keyifle okunacak bir kitap olmuş. Yorum ve katkınız için teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşını yürekten kutluyorum, insanın emeğinin, hayallerinin böyle somut şekilde hayata geçmesi çok güzel,başarılarının devamını diliyorum, sen de ilk kitap tanıtımını son derece güzel yapmışsın Hanife'ciğim. Eline sağlık.
    Bücürük'le öpüyoruz. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bende alıp okuyacağım diyorum ama her defasında her şeyde olduğu gibi kendimi ve zevklerimi erteliyorum.. Hala alıp okuyamadım.. Ama merakım doruklarda.

    YanıtlaSil
  7. Gittigimde cok baktim ama bulamadim ve alamadim:( sanirim sadece online satiliyor?? Kitapcilara ne zaman sorsam yok demislerdi belkide denk gelmedim..cok okumak isterim belki seneye gidince bulabilir alabilirim deep in kitabini..sevgiler canim

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir kitap tanıtımı olmuş ben de ilk fırsatta almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ediyorum Müjdeciğim... Evet aynen öyle emeğinin karşılığını almak çok güzel. Ben de sizi öpüyorum canım sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nur salkımı alıp okumalısın bence. Beğeneceğini umuyorum...

    YanıtlaSil
  11. Emelciğim Deep yeni yazar ve ilk kitap olduğu için kitapçılar getirmiyor. Sipariş vermek gerekiyor. Sİpariş verince getiriyorlar. Bunun haricinde internetten da alabiliyorsun canım.
    Öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ediyorum sevgili Deren. Okumanı tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  13. Tanıtım için teşekkürler. Bayramınızı kutluyor, hayırlı bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Ben teşekkür ediyorum Hüseyin Hocam zaman ayırdığınız için. Sağolun, sizin de bayramınız kutlu mutlu sevdiklerinizle birlikte bayram tadında geçsin. Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  15. ben de deep için biyayın yaptım.'taçlanmak' başlığında:)
    seni de deep sayesinde buldum
    takipteyim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel yapmışsın eline sağlık. Ben de seni ekledim. Paylaşımlarda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...