19 Mayıs 2015 Salı

19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.

"Bütün ümidim gençlerdedir" diyerek ülkemizi umut dolu yarınlara taşıyacağına inandığı gençliğe , 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramını armağan eden Atamızı, onun silah arkadaşlarını ve bu vatana canını feda eden tüm şehitlerimizi rahmetle, şükranla ve sevgi ile anıyorum. Ayrıca, Ülkemiz üzerinde dolaşan kara bulutların biran önce dağılmasını, ve milletimizin aydınlık yarınlara doğru, barış, kardeşlik, hak ve adaletin sağlandığı bir geleceğe bayram coşkusuyla ulaşmasını diliyorum.



19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.





7 yorum:

  1. Mustafa kemal Atatürk, 19 Mayıs 1919'da Samsun'a çıkmakla işgal altında olan, emperyalizmin göz diktiği bir Anadolu'yu kurtarmanın yanı sıra bağımszılık ve özgürlüğü de yerine getirmiştir.

    YanıtlaSil
  2. Bu bağlamda 19 Mayıs Atatürk'ü anma ve Gençlik ve Spor Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Hüseyin Hocam, hepimizin bu kutsal milli günümüz kutlu olsun, selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  4. ne yakışıklı havalı adam de mi yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.

    Kutlayacak bir bayramları bile olmayan ülkelerin böyle bir bayramları olmadığı için üzülürken, bizler de bu güzelim ülkemizin güzelim bayramlarımızı işin içinde ATATÜRK olduğu için kutlamamak üzere ellerinden geleni yaptılar.

    Samsun'dan yola çıkarılan Sevgi Bayrağı ve Samsun toprağı, G.M.Kemal Atatürk'ün dolaştığı tüm illerden dolaştırılarak 19 Mayıs günü Cumhurbaşkanı'na teslim edilirdi. Sevgi bayrağı ve toprak 18 Mayıs günü de benim ilçemden (Kaman) geçer ve aynı gün Kırıkkale ili atletlerine teslim edilirdi. Bu töreni kaldırdılar. 19 Mayıs Bayramı'nı da kız ve erkek öğrencilerin mahrem yerleri teşhir ediliyor diye iptal ettiler.

    19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun! Ben bir milli eğitimci olarak hem sevgi bayrağı, hem de 19 Mayıs Bayram törenleri ile ilgili proğramlarını hazırlar, gereği yapılmak üzere okullara duyurma işini ben yapardım. Şimdi bakıyorum ve üzülüyorum.

    Cenab-ı Allah bu akıl fukaralarına akıl, fikir versin. Islah eylesin.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. Evet deep, haklısın ancak sadece yakışıklı mı?.. Aklı, zekası, ileri görüşü, yüreğindeki vatan aşkı, milletine olan düşkünlüğü, çalışkanlığı say say bitmez sahip olduğu güzellikler erdemleri...
    Gönlünce geçecek güzel bir pazar diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. Evet haklısınız Recep Bey, biz garip bir millet olduk. Son dönemlerde elimizde olan bize lütfedilen değerlere gerektiği gibi sahip çıkmaz olduk. Başkası bulamazken, biz kıymetini bilemez olduk. Sahip olduklarımızı Yüce Allah sonsuza kadar bize bağışlasın. Hepimizin bu mutlu günü kutlu olsun..
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...