30 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Yılınız Kutlu Olsun.



Her bitiş yeni bir başlangıca gebedir. Bitişler hüzün, başlangıçlar ise umut ve sevinci müjdeler.
Bu yeni yılda yeni umutlar yeşersin yüreğinizde, sağlık, huzur,mutluluk, dostluk duyguları kök salsın gönlünüzde. Sevdiklerinizle, mutlu ve umutlu yıllar sizin olsun.

Ülkemiz ve dünya insanlığı adına, yanan yüreklerin sona erdiği, göz yaşlarının son bulduğu, acıların, zulmün, savaşların sonsuza kadar bittiği, adaletin sağlandığı, sevgi, barış ve kardeşliğin hakim olduğu bir yıl olması dileğim. Her zaman ki dileğim gerçekleşir inşaallah:) …
Mutlu Yıllar
Hanife Mert

14 yorum:

  1. 2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Hanife ablacım, Dileklerinize katılmamak mümkün değil,
    Sağlıklı ve huzurlu bir yıl diliyorum sizlere, keyifli paylaşımlarla 2014 de de beraber olalım inş.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyorum Öznurcuğum. Ben de yeniyılın sana ve ailene sevdiklerine huzur mutluluk sevgi başarı getirmesini diliyorum.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Selam Hobiciğim ben de senin güzel dileklerine yürekten teşekkür ediyor ve birlikte güzel paylaşımlarımız olsun canım. Öpüyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.

    Yeni yılın size ve tüm insanlığa sağlık, barış, kardeşlik, huzur, bereket ve mutluluklar getirmesini dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. Dileklerine tümüyle katılıyor ve inşallah diyorum Hanifem.
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Recep Bey, güzel dileklerinize ben de yürekten katılıyorum.
    Size ve ailenize de aynı güzellikleri vesile kılsın.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Aslıcım sana ve ailene de mutlu yıllar diliyorum.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  9. Sana da Mutlu Yıllar Hanifem :)
    Tüm dileklerine katılıyorum aynılarını bende diliyorum...
    Önümüzde pırıl pırıl 365 beyaz sayfa var her günü güzelliklerle dolu olsun...
    Hasretle sarıldım öptüm sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. Banucuğum çok teşekkür ediyorum. 2014 enin için de mutluluk ve huzur vesilesi olsun. Gönlünden geçen her ne varsa gerçek olsun inşaallah canım.
    Sevgilerimi ilettim canım.
    Sevgi ve musmutlu ol..

    YanıtlaSil
  11. foto da dileklerin de sölediklerin de çok hoş. hadi hepsi gerçekleşsiin.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Hadi inşaallah gerçekleşir deep.
    Yeni yılda tüm istediklerin gerçek olsun.
    sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Güzel dileklerin için sağol Hanifem. Mutlu yıllar güzel geçsin 2014 yılın canım..

    YanıtlaSil
  14. Sen de sağ ol Vuslatcığım. Senin de mutlu huzurlu geçsin yeni yılın.
    sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...