27 Eylül 2012 Perşembe

Artık Ben de Sıkıldım Güçlü Görünmekten..

Artık ben de sıkıldım güçlü görünmekten, 
İçim düğüm düğümken başka düğümleri çözmekten... 
Herkese yetişmekten ama hep kendime geç kalmaktan... 
Eskiden olsa bir şekilde yakasından tutardım hayatın, 
Ama şimdi tutunduğum her hayat elimde kalıyor... 
Ya benim gücüm tükenmiş, ya da hayatın karşıma çıkardığı yürekler çok acımasız... 
Haketmeyenler en konforlu kalplerde sefalarını sürerken, 
Nedense ben hep iyi halden tahliye ediliyorum yüreklerden... 
Nazım Hikmet Ran 

12 yorum:

  1. Hanife'ciğim, tam benim son zamanlardaki haleti ruhiyemi anlatıyor. Bu akşam 22:30 da işten eve geldim, perperişan vaziyette, yatmadan önce blogu ziyaret ederken karşıma çıktın. Ne iyi oldu bu...
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın Nurtenciğim, ben de belgelerimi bakarken Nazım Hikmet'in bu güzel şiirine rastladım.Ben de kendimi buluverdim şiirde yayınladım.:)) Canım benim sen de çok yoruluyorsun, keşke şöyle çalışmaya ara versen de şöyle biraz dinlenebilsen.Ben de öpüyorum seni canım, sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Daha önce okumadığım bir şiiri..Tarzı da değil, neredeyse Nazım'ın şiiri mi diye de düşünmedim değil..
    Nefismiş..

    YanıtlaSil
  4. Ben bu şiiri akşam belgelerim arasında tesadüfen buldum..Nette araştırdım Nazım Hikmet'e ait..Bloğuma misafirliğiniz için teşekkür ediyorum Murat Bey, sağolun..

    YanıtlaSil
  5. Bazen bir daraltı olur ruhumuzda, bazen yanar can..
    Ve o zaman dökülür böyle hüzünlü nameler..
    Ben kendimi buldum Nazım Hikmet'in bu dizelerinde..

    YanıtlaSil
  6. Senin dizelerinde çok güzel nursalkımım..Yüreğine sağlık..Evet Nazım Hikmet bu dizelerde de konuşturmuş kendini.. Her birimiz kendimizden bir şeyler buluyoruz..Teşekkürler canım öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Yüreğine sağlık canım.
    umarım daha iyisindir canım kocaman öptüm....

    YanıtlaSil
  8. ooof oooof ooooooof diyorum...
    yürek sızlatıcı bir paylaşım olmuş...
    Nazım Hikmetin yüreğine sağlık...
    seninde ellerine sağlık canım...

    bence insana önce kendine önem vermeli...
    kendine önem vermeliki sonra etrafındakilere yardım edebilmeli...

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ediyorum, siyahkuğum. Zaman içinde alışıyorsun...Allah'tan geldik Allah'a döneceğiz..Ben de öpüyorum seni canım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. :) Haklısın g.şirinem. İnsan önce kendine önem vermeli de kaçımız bu söze uygun hareket ediyoruz? Bu durum biraz mizaçla alakalı. Özellikle mükemmelliyetçi yapıya sahip insanlar dediğin şeyi kolay kolay yapamaz..Güzel yorum için teşekkürler canım. Öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Şiirin her tümcesi tel tel hayatın acımasızlığını anlatıyor...Dün böyleydi de bugün farklı mı? Bence daha da ağır, daha da yorucu, daha da acımasız. Saygılar.

    YanıtlaSil
  12. Elbette dün daha iyiydi de bu gün daha kötü..Hergün dünden kalanların devamını, hiç hesapta olmayan şeylerin ilavesi ile hayatı daha da acımasız hale getirmiyor mu, insanoğlu? Bu uğraş elbette yoruyor. Hayatın getirdikleri karşısında güçlü olmak güçlü davranmak, mücadele etmek çok yoruyor...Kendi sorunlarımızı çözmeden başka sorunlara çözüm üretmek insanın güçsüz kalmasına neden oluyor..Teşekkürler Hüseyin Hocam değerli katkılarınız için, selam ve saygılar..

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...