24 Ağustos 2013 Cumartesi

Sözün Özü; Bir yolun varsa gidilecek sona bırakma!

Bir yolun varsa gidilecek sona bırakma,
Bir sözün varsa dilden yüreğe, hiç susma
Görmen gerekiyorsa birini git yanına!
Okşaman gereken bir yürek varsa esirgeme elini.
Hayat çok zalim,
An gelir;
…Elini, gözünü, yolunu, yüreğini alır senden,
O zaman istesende;
Dokunamaz,
Göremez,
Gidemez,
Söyleyemez olursun… ”

Can Yücel
Hayat çok kısa yarın bizi nelerin beklediğini, başımıza nelerin geleceğini bilemiyoruz. İyisi mi biz düşüncelerimizi, duygularımızı, sevgilerimizi, dostluklarımızı vefamızı yad etmeyi  yarına ertelemeyelim.  Kaldı ki yarını görememek, görüp de gidememek, görememek,söyleyememek var.

Sevdiklerinize zaman ayırın; yoksa zaman sizi sevdiklerinizden ayırır...

- William Golding -



9 yorum:

  1. Aynen katılıyorum Can Yücel'in şiirine, sonraya bırakmamalı, haftaya bile, 1 saat sonrasına bile bırakmamalı...

    sevgiler canım
    öpüyoruz seni

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynen katılıyorum Müjdecim.. Dün sen inşaallah 3. dünya savaşı çıkmaz dediğin zaman ve dünyanın durumunu düşündüm ve bu şiiri paylaşmak istedim canım.
    Ben de öpüyorum sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Mehmet amca sıklıkla "Sanatçı" derdi "toplumun ve insanın özünü kendi nabzında kendi yüreğinde duyan insandır. Ve bu duyguyu yüreğinde çocukları küçük yaşta eğiten ve topluma bilinçli ve sağlıklı bireyler olarak kazandıran sizlerde yüreğinizde duyarsınız. O nedenle bulunduğunuz yörede olan bitenleri izler, kimi zaman üzülür kimi zaman sevinirsiniz. Yani toplumu kendi diliyle yansıtırsınız." Bu bağlamda söylediklerinize katılıyorum. Saygıyla.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ediyorum Hüseyin Hocam. Ben de Mehmet amcaya yürekten katılıyorum..
    selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. heyooooo çok güzel sölemişsiin.
    :)

    YanıtlaSil
  6. ay ben de yoldaydım bugünkü yazımdaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ediyorum sevgili deepciğim.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Canim ya bu aralar yine koptum bloglardan ama yavastan donuyorum:)) ozlemizim guzel paylasimlarini..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldin Emelciğim. Bazen öyle oluyor. Etkileniyoruz yaşananlardan canımız hiç bir şey yapmak istemiyor.
    Ben de senin yorumlarını özlemişim. Birbirimizden kopmamak lazım.
    Öptüm canım sevgiler.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...