30 Ocak 2012 Pazartesi

Sevdiklerinizin Dikeni Batar mı?



Acıtmayayım diye dokunmaya çekindiğim gül, ince ve derin bir yara açmıştı parmağıma... Gülümsedim yaraya da... Süzülen iki damla kana da... Çünkü o yarayı açan bakmaya kıyamadığım o güldü...

Sevdiklerimizin yüreğimizde açtıkları yaralar da aslında o gülün açtığı yara gibi değilmiydi... İnce ve derin bir yara... Aslında çok önemsiz gibi görünsede her kımıldadığınızda yüreğinizi inceden sızlatan bir yara... Ama sevdikleriniz o yarayı açmadan önce siz muhabbet dolu kokularını sineye çekmiştiniz, zamanı, mekanı ve kalbinizi paylaşmıştınız... Yarayı açmadan önce siz onları kalbinize koymuştunuz... Kızabilir miydiniz... Kızamazdınız elbet...
 
Sevdiklerimizin açtıkları yaralar da o gülün açtığı yara gibi ince ve derin... Ama yârimiz o yarayı açmadan önce biz şükretmiştik, kokusunu sinemize çekmiş, bakmaya kıyamamıştık...Dikenini unutmuşmuyduk... Unutmuştuk tabi... Ama biz gülümsemeliyiz yaraya... Belki süzülen iki damla kana da... Gülümsemeliyiz işte... Çünkü o yarayı açmadan önce biz onu kalbimize koymuştuk ve sevmiştik....
alıntı

4 yorum:

  1. Sevdiklerimizin dikeni batsa da acıtmaz, acıtsa da sevdiğimiz için katlanırız, tıpkı benim Prenses'imin ve şimdi de Bücürük'ümün tırmıklarına katlandığım gibi:)insanlarda da aynı, sediklerimizin dikenine katlanırız, asıl acıtan sahte sevgiler gösterenlerin sevgilerinin sahteliğini anlamak ama o da iyi bir şey sonuçta bir 'ders' oluyor, "demek ki neymiş her seviyorum diyene güvenmeyecekmişsin aptal yerine düşmeyecekmişsin" oluyor..:)

    YanıtlaSil
  2. harikasın Müjdeciğimm:) Aynen katılıyorum sana.Gerçekten sevenler kendini belli ediyor zaten. Sorun sever gibi görünüp sırtından vuranlardan korkmak lazım..:)Allah bizleri öylelerinden saklasın..

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle acıtmıyor sevdiğinin açtığı yara. Güzel bir yazıydı Hanife'ciğim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum sana Nurtenciğim. Acıtsada hissetmiyorsun. Çünkü Sevgi acıdan üstün geliyor. Acıyı bastırıyor çünkü.Teşekkürler canım. Sevgiler

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...