31 Aralık 2016 Cumartesi

Yeni Yılda Yeni Umutlarla


Dünde her ne yaşamışsak geride kaldı. Dünde yaşananları kayıpları geri getiremeyeceğimize göre, dünden ders almalı geleceği ona göre planlamalıyız. Dünden kalma hatalarla bu günün planı yapılmaz...

İyisiyle, kötüsüyle, huzuruyla, huzursuzluğuyla, mutluluğuyla, mutsuzluğuyla, acısıyla, tatlısıyla, günahıyla sevabıyla yaşanan her an geride, dünde, 2016 da kaldı... Bu gün yeni bir gün yeni bir yıl yeni bir umuttur.

 Yeni yılda yeni umutlar yeşersin yüreğinizde, sağlık, huzur, mutluluk, dostluk, sevgi duyguları kök salsın gönlünüzde. Sevdiklerinizle birlikte, mutlu ve umutlu yıllar gezinsin ömrünüzde...

 2017 yılının ülkemiz ve insanlık alemine, göz yaşlarının son bulduğu, acıların, zulmün, tacizin, tecavüzün, haksız yere ölümlerin, savaşların, yolsuzlukların, yoksullukların, haksızlıkların son bulduğu, huzur ve güvenin, adaletin sağlandığı, sevgi, barış ve kardeşliğin hakim olduğu bir dünyada yaşamayı, sevginin sarıp sarmaladığı bir yıl olmasını diliyorum...

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN


Muhabbetle,
Hanife Mert

10 yorum:

  1. Hanife ablacım yüreginize sağlık, ne güzel dilekler ben de umutluyum 2017 den size ve ailenize mutlu bir yıl dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl başta asker ve polislerimiz olmak üzere bütün insanlara sağlık, mutluluk ve başarılar getirsin. Dünyada savaşlar olmasın, bombalar patlamasın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim sevgili Hobiciğim canım 2017 sen ve sevdiklerin için tüm gönlünüzden geçenlerin gerçekleşmesi dileğimle mutlu ve umutlu yıllar diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Gökhan Tekin güzel dileklerinize yürekten amin diyorum. 2017 size ve sevdiklerinize de huzur mutluluk sağlık getirmesini dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Çok berbat bir yıldı:((( İnşallah 2017 güzel geçer, bu ülkeye bu acıları yaşatanlar, bile bile açılımlar yapan, sonra kandırıldık ayağına yatanlar, deneye yanıla bakkal idare eder gibi ülke yönetenler, Atatürk düşmanlarından illallah, hepsinden kurtulalım aminnn..
    Canım sana ve Simitis'e sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bütün dileklere ben de yürekten katılıyorum.Umarım hepsi gerçekleşir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Canım Müjdeciğim inan ben de aynı senin gibi düşünüyor, senin dileklerini en içten samimi duygu ve düşüncelerimle istiyor ve diliyorum. Ama üzgünüz kızgınız yine daha 2017 nin ilk saatlerinde yine haksız cana kıyıldı. Ne isterler masum insanlardan o insanların kime ne zararı vardı. İnşaallah son olur biter her şey yoluna girer. Ne diyeyim başka bilmiyorum..
    Canım teşekkür ederim, öptüm sevgiyle..

    YanıtlaSil
  8. Umarım Makbule Hanım. Ummaktan dilemekten dua etmekten kızmaktan lanetlemekten başkası gelmiyor elimizden.. Sizin de yeni yılınız kutlu olsun. Her şey gönlünüzden geçtiği gibi olsun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.
    Geç te olsa, tüm dileklerinize bilmukabele katılıyorum. İnşAllah 2017 yılı, barışın, huzurun, istikrarın ve mutluluğun hiç eksik olmadığı güzel bir yıl olur.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar Recep Bey,

    Dileklerinize ben de yürekten amin diyorum. Teşekkür ediyorum.
    Selam ve saygılar..

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...