7 Nisan 2013 Pazar

ÖLÜRÜM TÜRKİYEM!!


                                                        
                                       

Baş koymuşum Türkiyemin yoluna 
Düzlüğüne yokuşuna ölürüm 
Asırlardır kır atımı suladım 
Irmağının akışına ölürüm 

Sevdalıyım yangın yeri bu sinem 
Doksan yıldır çile çekmiş hep ninem 
Pınarlardan su doldurur Eminem 
Mavi boncuk takışına ölürüm 

Düğünüm, derneğim, halayım, barım, 
Toprağım, ekmeğim, namusum, arım 
Kilimlerde çizgi çizgi efkarım, 
Heybelerin nakışına ölürüm 


Dilaver Cebeci

4 yorum:

  1. Bu ülkeye ölünmez mi?..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Ölmek ne demek efendim, Türkiyem için, bu güzel vatanım için sonsuz kerreler ölürüm.

    Bu güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Recep Bey;
    hepimiz aynı duygu ve düşüncedeyiz. Canımızı çekinmeden veririz. Değerli yorumunuz için ben teşekkür ediyorum.

    "NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!...
    Selam ve saygılarımla,

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...