12 Mayıs 2012 Cumartesi

Gönlüm Yaralı- Sibel Can










                                                   ŞARKI SÖZÜ

Gönlüm yaralı bilmiyorum 

Yar bana n'oldu 

Gül renkli yüzüm aşkın için 

Bak yine soldu 

Artık yetişir hasretimiz 

Yılları buldu 

Vallahi inan dertli gönül 

Hep hep seni sordu 

Gönlüm yaralı bilmiyorum 

Yar bana n'oldu 

Gül renkli yüzüm aşkın için 

Bak yine soldu 

Artık yetişir hasretimiz 

Yılları buldu 

Vallahi inan dertli gönül 

Hep hep seni sordu 




Beste: Süleyman Mertkanlı
Güfte: Bilinmiyor
Makam: Hüseyni

7 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Yaren'ciğim beni çok duygulandırdın, çok da mutlu ettin , annemin de ruhunu şad ettin,Sibel Can da çok güzel okumuş annem de duysa -belki duymuştur- çok hoşuna giderdi sağol canım tekrar çok teşekkür ediyorum çok naziksin..sevgilerimle öptüm


not: Teknoloji özürlüyüm ama eğer yapılabiliyorsa, soracağım,o bozuk telefonun sim kartındaki ses kaydını bloguma da koyacağım..böylece sen de annemin sesini dinlemiş olacaksın annemin sana teşekkürü olacak:)ama bilemiyorum yapılabilir mi..deneyeceğim bakalım...

bücürükveben dedi ki...

not: videonun altındaki resim ben de gözükmüyor haberin olsun

bücürükveben dedi ki...

pardon canım ikinci kez bakınca gördüm gramafonu...var ya bizde de vardı (bu kadar güzel değildi gerçi)ama salak gibi aptal gibi attık halbuki şimdi antika oldu...

yaren dedi ki...

Mutlu olmana çok sevindim, Müjdeciğim..Şarkı çok harika..Ben de annenin sesini duymayı çok isterim. İnşaallah olur da dinleriz.Annen çok güzel, çok hanımefendi biri imiş.Ruhu şad olsun.canım benim öpüyorum seni, sevgilerimi gönderiyorum sana..Mutlu ol..

yaren dedi ki...

Eskiden pikap vardı, böyle gramofon vardı. Bizde yoktu ama.. Pikabımız vardı. Haklısın keşke saklasaydık. Bir hatıra kalırdı.Çünkü eskiye ait çok fazla hatıralardan başka bir şey kalmıyor.. Bizler için çok değerli anılarımız onlar..

siyahkuğu dedi ki...

Selam canım eski şarkılara bakıyorum da ne kadar anlamlılar, Anneler gününüz kutlu olsun. sevgilerimle...

yaren dedi ki...

Selam siyahkuğucuğum..Evet öyle, eski şarkılar çok anlamlı çünkü hislerin notalara döküldüğü ve uzun bir uğraşın emeğin ürünü..Emek verilerek elde edilen şeyin tadına doyum olmadığı gibi, çookkk uzun yıllar değerinden, özelliğinden,güzelliğinden birşey kaybetmiyor..Çok teşekkür ediyorum seninde anneler günün kutlu olsun.. Yavrucuklarınla mutlu, huzurlu nice anneler gününe eriştirsin, Allah. sevgiler, esenlikler..