23 Kasım 2017 Perşembe

ÖĞRETMENLERİMİZ GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN



Bu gün hepimiz için özel bir gündür.Çünkü hepimiz şu anki bulunduğumuz konumumuzu, emeğini inkar edemeyeceğimiz eli öpülesi öğretmenlerimize borçluyuz. Onların hakkını ödemek çok kolay olmasa gerek.Şartlarının çok ağır, sorunlarının çok fazla, olmasına rağmen asla mücadeleden vazgeçmeyen öğretmenlerimizi sevgi ve saygı ile yad ediyorum.


Geleceğimizin güvencesi yavrularımızı da aynı hassasiyet ve özveri ile yetiştirmeye çalışan vefakar ve cefakar öğretmenlerimize, sevgi saygı ve anlayış çerçevesinde icra ettiği mesleğin ne kadar değerli kutsal ve onurlu bir meslek olduğunu hissettirmeliyiz.

Bu öğretmenler gününün, geçerli bir sebebe dayandırmadan, bizim sosyal ve toplumsal yapımıza uygun olup olmadığı göz önüne alınmadan,her fırsatta değiştirilerek,yap boz tahtasına döndürülen Milli Eğitim Sisteminin gözden geçirilmesi çocuklarımız ve öğretmenlerimize yaraşır hale getirilmesine, eğitimin çağdaşlaşması ve bilimsel olarak geliştirilmesi yolunda yeni adımların atılmasına ve öğretmenlerimizin hak ettiği değere kavuşturulmasına vesile olması dileğimle, başta başöğretmenimiz M. Kemal Atatürk olmak üzere onun izinden giden tüm öğretmenlerimizin, öğretmenler günü kutlu olsun


Muhabbetle
Hanife Mert

6 yorum:

  1. Kaleminize sağlık. Ben de yazdıklarınızın yanına yüreğimi koyuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Yıldız Hanım. En içten sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Yazboz tahtası yaptılar gerçekten sadece eğitim sistemini değil her şeyi yazboz yaptılar iç siyaset, dış siyaset her şeyi yazboz yaptılar:( Eline sağlık canım. Sevgilerimle:)♥

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle Müjdeciğim, gece düşünüp sabah uygulamaya koyuyorlar. Bir bakanın getirdiği sistemi bir başka bakan beğenmiyor. Olan çocuklara,velilere ve tabii ki topluma oluyor...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Hanife Hanım. Elinize sağlık.. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim sevgili Tülay Öğretmenim sizler hak ediyorsunuz. Kutlu olsun gününüz. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...