8 Kasım 2017 Çarşamba

BAKIŞ ACISI KİTABIMDAN ALINTI




Hanife Mert - Bakış Acısı 👉 http://bit.ly/2h0d8nS

İnsan yarın ne yaşayacağını, başına ne geleceğini, onu bekleyen sürprizleri önceden kestiremiyordu. Tıpkı sonbaharda şiddetli yağan yağmurun, esen rüzgârın doğa üzerindeki yok edici etkisi gibi. Oysa bir müddet sonra ilkbaharda her şey yeniden hayat bulacak ve doğa tekrar canlanacaktı.

Ya bizim hayatımız?


Temelden sarsılan bu insanlar doğa gibi bir müddet sonra düzene girip tekrar can bulacak mıydı? Bunu zaman gösterecekti.

Sevgiyle kalın...

-Hanife Mert-

Tanıtım Bülteninden


Kitabımla ilgili merak edip öğrenmek istediğiniz herşeyi sormanız halinde mutlaka cevap alabileceksiniz...



Sevgi ve muhabbetle,

Hanife Mert

12 yorum:

  1. Dediğin gibi hiçbir şeyi önceden bilemiyoruz, sabah kalkabilecek miyiz o bile belli değil ki, hayat bu. Çocukken, gençken ne hayaller kurarız, ne planlar yaparız ama yıllar geçince bir de bakarız ki, hiçbir planladığımız olmamış....eline sağlık Hanife'ciğim. Tekrar bol satışlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kitabınız için tebrik ediyorum öncelikle. En kısa zamanda temin edebilirsem okumak isterim. Yolunuz açık olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Tamamını okumak istiyorum en kısa zamanda :) <3

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Blog platformunda yıllardır blog sayfasını takip ettiğim blogculardan birisiniz. Kitap çalışmalarınızı sonuçlandırıp onu yayınlatarak okuyucuları ile buluşturmanız gerçekten övgüye değer. Tebrik eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Müjdeciğim sana öncelikle keyifli okumalar diliyor, kitapla ilgili yorumunu beklediğimi bilmeni isterim. Evet hayatta hiç bir şey tesadüf değildir. Karşımıza çıkan etrafımızda olan herkesin bir nedeni vardır. Bu insanlar ya bizi bir yere götürecek, ya da bize bir şeyler öğretecektir. Düşünsene seninle blogda nasıl tanıştığımızı ve arkadaş olduğumuzu... Blogcu bizi iki arkadaş yaptı ve biz hala seninle iyi bir arkadaşız, dostuz...
    Sevgilerimle öpüyorum canım, ikinizi de.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ebemkuşağı çok teşekkür ederim. Kitabımı edinir de okursanız yorumunuzu da öğrenmek isterim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili ACEMİDEMİRCİ inşaallah diyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Recep Bey, çok teşekkür ederim, çok sağolun.

    Selamlar, saygılar

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Özlem Kutlu çok teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. okuru bol olsun inş , Müjde Abla'da görüp geldim , ne zamandır gelemediğimi fark edip üzüldüm ...:( tebrik ediyorum tekrar

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ediyorum çok sağol KİTAP EYLEMİ. Ben de son dönemlerde hem kendi bloğuma hem de sizlerin bloğuna uğrayamadım. Kitabımı bitirmeye ve yayımlatmaya odaklandığım için pek uğrayamadım.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...