26 Temmuz 2012 Perşembe

Küsmek Nedir Bilir misin?


                     
Küsmek DÜRÜST' LÜKTÜR.
Çocukçadır ve ondan dolayı SAF' TIR..
YALANSIZ' DIR.
Küsmek; SENİ SEVİYORUM' dur...
Vazgeçememektir.
Beni anlatır KÜSMEK.
KIZDIM ama hala buradayımdır, gitmiyorumdur, gidemiyorumdur.
KÜSMEK; nazlanmaktır, yakın bulmaktır, benim için değerlisindir.
KÜSMEK, sevdiğini SÖYLE demektir... Hadi ANLA demektir...
KÜSMEK; umuttur, acabaları bitirmektir, emin olmaktır...

Yani, diyeceğim o ki:
BEN SANA KÜSTÜM !..



Nazım Hikmet

6 yorum:

  1. Küsmek hiç olur mu? Yüreğe yüktür. İnsanlığın küsme gibi bir lüksü yoktur. Nazım Hikmet RAN'ın bu şiiri için teşekkürler Hanife Hanım.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. :) Elbette küsmek hiç olmaz Hocam..Küsmek yakışır mı bize? Nazım Hikmet küsmek eylemine çok farklı bir boyut getirmiş hoşuma gitti. Ben de siz değerli dostlarımla paylaşmak istedim.. Teşekkürler, esenlikler mutluluklar..

    YanıtlaSil
  3. evet insan gerçekten sevdiğine küser, bende açık açık zaman içinde-küstüm derim :)
    insanın ta içinden gelen duygulardan biridir..ama nazımsü hikmet neden küsmüş ne için küstüm demiş bilmiyorum..
    yüreğine sağlık yaren'im, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Nazım Hikmet küsmeye faklı bir açıdan bakmış. Güzel bakmış. Hoşuma gitti.Kişi sevdiğine sitem eder naz eder öyle değil mi?.Canım teşekkür ediyorum, sevgilerimi gönderiyorum. Mutlu kal..

    YanıtlaSil
  5. Küstüm oynamıyorum:)) birde kolumla burnumu silerdim ağlarken:)):))
    sevgilerimle canım kocaman sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  6. :)) teşekkür ediyorum siyahkuğum. Sevgilerini aldım..

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...